onsdag den 9. april 2014

Chokolade

Jeg har i dag været på chokolade trøffelkursus hos Frederiksberg Chokolade.

Det er en blevet en tradition, som personaleforeningen på jobbet arrangerer, og i år var det 4. gang vi skulle af sted.

Der blev lavet de gode gamle klassikere, og nye smage blev det også til.

Billede af chokoladen er ikke lige klar (og det er ikke fordi at alt er spist endnu...), men istedet købte jeg en flot ny bog som Tina (ejeren af Frederiksberg Chokolade) har lavet i forbindelse med 90 års jubilæumet - den glæder jeg mig til at læse mens jeg spiser chokoladen :-)



I fredags blev jeg også færdig med Miss Moo. Mit første hækle-dyr-projekt. Meget stolt af min søde ko. Opskriften er oversat til dansk, og kan downloades hos Tulle Momsemor

Miss Moo har fået pladsen på billede hylden, hvor hun kan sidde og skue ud over hele stuen.


I morgen har jeg taget en fridag fra jobbet, og så skal der produceres julegaver til min nevø - billeder følger :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar