onsdag den 9. april 2014

Er jeg kreativ

Det spørgsmål stiller jeg hele tiden mig selv, for er jeg egentlig kreativ ??

Jeg kommer ikke selv på ideer - men elsker at følge en god opskrift.

Så hvornår er man kreativ ?

I folkeskolen havde jeg håndarbejde, der både strikkede vi og fik "kørekort" til symaskinen. I ungdomsklubben syede jeg videre, og hjemme på spisebordet hos mor og far fortsatte det. I de dage vare kendetegnet at jeg aldrig rigtig fik afsluttet projektet.

Nu har jeg taget fat i mit "kreative" gen igen.

Sidste år stod den på hjemmestrikkede / filtede sutsko. I år er jeg gået igang med at hækle, og mangler nu kun 2 romber, før jeg kan gå igang med at så mit rombetæppe sammen. Ide og opskrift har jeg fået fra Pescno

For et par uger siden gik jeg igang med at sy igen, og har allerede fået kreeret et par bukser, sengegavl cover og to nederdele. Bukserne er fra købt mønster, sengegavl cover af fri fantasi (måske jeg er kreativ), og nederdelene er fra Maries Fabrik

I denne uge har jeg shoppet løs, både på internettet og butikker - en masse tilbehør og en masse nyt stof. Billeder følger i morgen, er desværre for mørkt nu.

Samtidigt har jeg en masse andre ideer, både strik og  hækling.

Efter shopping, startede jeg weekenden med at smide mig i sofaen og ligge benene op på sofabordet, skulle lige slappe af i 5 min inden maden skulle laves.

Tjekkede bloglovin, og faldt over Rumfang´s give away af hendes strikkekit. Det vil jeg sindsygt gerne vinde. Syntes den pude er så smuk, fantastisk - er helt vild med den.

Nu vil sørge for noget mad, og så vender jeg stærkt tilbage i løbet af weekenden med billeder af nyindkøbt stof.

God fredag aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar