onsdag den 9. april 2014

Gået alt for lang tid.

Puha, der er gået mere end en uge siden mit sidste indlæg, og det er jo ikke særlig smart når man starter sin blog op igen - og hvorfor er der gået så lang tid, hmmm...

Sidste weekend gik med at strikke kæresten sutsko færdige (billede kommer snart), så jeg igen kunne kaste mig over mit yndlings projekt - mit hækle projekt. Er snart så langt at alle romber er hæklet og forude venter sammensyningen.

Mandag ramte stormen os alle, men jeg havde ikke tid til at sidde inden for og bare kigge ud på stormen, nej jeg måtte ud i den. Efter 4 km i stormen, kom min far heldigvis og reddede mig, og kørte mig hjem i sikkerhed.

Ugen er gået med at få gjort min morfar´s lejlighed klar til salg, møder med ejendomsmægler og marskandiseren. Nu er der lavet aftaler om det hele, så nu er det bare at krydse fingre for at den bliver solgt hurtig, så vi ikke længere skal tænke på lejligheden, men istedet kan bruge energien på at besøge min morfar i hans nye lejlighed (på plejehjemmet) - men shhh, han ved ikke han er på plejehjem. Han tror han er flyttet i en ny lejlighed, med fælles køkken og søde ansatte, kun til at sørge for mad til ham. Han er af den generation hvor det hed alderdomshjem, og det ord klinger på ingen måde godt hos ham - så ny lejlighed har han fået.

Dejligt at der er personale til at passe på ham døgnet rundt, og tage lidt af læsset fra familiens skuldre. Det er ikke nemt at have en dement morfar, som ikke kan huske sig selv, os andre eller hvorfor han er hvor han er. Heldigvis holder plejehjemmet snart undervisning for pårørende, og det skal jeg helt sikkert med til, håber jeg kan blive klogere på sygdommen og hvordan jeg kan håndtere det bedre.

Arbejdet har også taget en del tid i denne uge. Når vi nærmer os kalender årets slutning, nærmere vi os også den travleste tid på året jobbet, så istedet for at løbe lidt hurtigere, så flyver vi lavt - og det kommer kun til at gå hurtigere og hurtigere indtil juleaften. Men, så længe vi har det sjovt, dejlige kollegaer og søde kunder - så skal det nok gå :-)

Var jo kreativ for et par uger siden sammen med min mor, men har ikke fået vist så mange billeder endnu. For det første syntes jeg ikke om at få taget billeder af mig selv, er ikke tilfreds med kiloene - og for det andet er det super svært at tage billeder af sig selv, uden at vise for meget af dellerne, men samtidigt vise det man gerne vil vise - men her er lidt billeder af mine twist nederdele, lavet ud fra Maries Fabrik DIY

 
 
De er da blevet meget flotte, ikke ??
 
Weekenden er gået med kæreste hygge, besøge i Fields med en million andre mennesker, film på sofaen og afslapning.
 
Nu er det tid til aftensmad, og det er en af de sikre i dag: Lasagne med squash plader, mums...
 
 
 
God søndag aften til jer alle :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar