onsdag den 9. april 2014

Jul.... allerede ??

Nej, ikke rigtig.

Julen blive ikke fejret så meget her hos mig kæreste og jeg. Katten jagter julepynten på væggene, vi fejre jul hos venner og familie - så derfor nøjes vi med skrabe kalenderen (tænk hvis vi vandt 1 million !!!), og så lækkerierne :-)

Men noget jul er der jo alligevel - på fredag skal jeg til firmaets julefrokost. Jeg har sammen med en kollega og et eventfirma arrangeret festen for over 500 mennesker. Jeg håber de syntes om festen, og de får en fantastisk aften og nat :-)

Og i den anledning, skal der jo findes tøj - og da jeg nu er igang med at "lufte" mit kreative talent, besluttede jeg mig for selv at sy tøjet.

Det er blevet til en draperet nederdel -ligesom dem jeg allerede har lavet - HER og så en fin blonde bluse. Blusen har godt nok voldt mig problemer, men endelig er den blevet så jeg er tilfreds. Har mere stof og mønster, så skal have lavet en mere - og den skal så bare blive fantastisk (læs længere ned hvorfor jeg venter).

Men sådan blev det til - glæder mig til festen:

Når vi nu er ved julen, så er den kommet tidligt i år... i hvert fald julemanden. Har igennem lidt tid kigget efter en symaskine. Ikke for lille, ikke for vanskelig, ikke for stor - men lige til mig. Fandt en lækker Pfaff i går, prøvede at forhandle med dem i dag. Kæresten er jyde, og mener vi ikke skal købe noget så dyrt til fuld pris. De var ikke til at forhandle med, så vi kørte til en anden butik med ophørs udsalg, og pludselig var der givet håndslag på den lækreste maskine - som jeg allerede kender fra min mor (hun har en magen til). Jeg får stadig fuld garanti i 5 år, og fik en masse ekstra nåle med. Det er en demo model, og den skal lige gøres klar - så om 10 dage så er det min.... jubiiii :-)

Så indtil den kommer hjem, tager jeg lige en slapper med syning. Her kan I se mit nye vidunder
 
God aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar