onsdag den 9. april 2014

Jul

December måned er startet, og selvom vi ikke gør så meget ud af julen i vores lille lejlighed, så sørger min søde pap-mor altid for at vi får en juledekoration.

Så nu er julen kommet til vores lille hjem


Jeg har købt / bestilt 90% af alle julegaverne, så nu venter jeg bare på de bliver leveret - og meget gerne snart, så jeg er sikker på at jeg har det hele til juleaften.

Dog manglede jeg at finde på noget til min nevø, og så fortalte hun at han ønskede sig tøj.

Så med den nye symaskine (kommer i denne uge) og mit genopfundne kreativ gen, så tog det ikke lang tid at finde ud af jeg skal sy tøj, designet af "by missbernie" - så i dag har jeg været ude og shoppe løs (mon mig snart kan få lidt rabat, hmmm).

Her er stofferne lagt sammen, sådan som de skal syes - og pakkes ind. Billeder af det færdige resultatet kommer når det er færdigt.




 
:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar