onsdag den 9. april 2014

Velkommen 2014

Der har vist været alt for stille her på bloggen.

December måned gik med travlt på jobbet, og endnu mere travlt med at lave kreative ting til julegaver og værtindegaver, og der blev da også lidt tøj til mig selv.

Er nu gået helt i stå, og har kæmpet hver dag i januar bare for at holde mig selv sammen, og ikke falde alt for tidligt i søvn på sofaen.

Er bare ikke god til mørke dage... trist, vådt og kedeligt vejr - så hellere iskoldt, skyfri himmel, solskin og snevejr, men det er jeg vist så også så heldig snart at få (siger metrologerne).

Alt det kreative for december måned, det får I at se på de næste par indlæg.

Jeg er kommet igang med at træne igen, føj det er hårdt... hvorfor tænker jeg ikke over det når jeg pludselig bestemmer mig for at holde pause, hvor hårdt det egentlig er at komme igang igen. Men nu er det da i 1½ uge blevet til træning hver 2. dag. - og fra næste uge af så har jeg tilmeldt mig fatburner hos fw... så skal der ekstra gang i kalorieforbrændingen.

I morgen starter jeg lidt mere blødt ud. Skal have brunch og spa hygge med en veninde. Først brunch og så er der reserveret 3 timers spa bagefter. Om vi så er helt flade og bare skal hjem og slappe af - eller om det ender med mere hygge, det må vi se i morgen - mere herom senere.

Der er også bestilt besøg i England hos C. - tager afsted i februar, og planlagt lidt ferie dage før og efter... chefen er efter mig med at få holdt alt det ferie jeg endnu ikke har holdt.

Der er også planlagt 4 feriedage i april, og har spurgt min mor om hun ikke vil holde et par dage med mig i marts, og så kan vi tage til Ullared i Sverige og shoppe :-)

Så 2014 er startet stille og roligt ud, men nu skal der gang i kreativiteten - og får ikke at glemme noget, så har jeg lavet en liste over kreative mål / ideer for 2014, og der er masser af plads til at den kan udvides.

Starter om 14 dage med strikke-hygge klub hos Uldstedet i København, arrangeret af Farmorfabrikken.

Weekenden efter er der håndarbejdsmesse i Rødovre Hallen, og der er har jeg sat hele lørdagen af til at få nye ideer. Og så har tilmeldt mig en workshop, går og venter på om jeg får en plads.

Håber I stadig er med derude, vil gøre mit bedste for at der ikke skal gå så lang tid igen før der kommer nye indlæg.

Og hvad er bedre end at starte 2014 med at sige farvel til 2013 med et billede af den hjemmelavede kranskage (lavet af mig) til Nytårsaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar