søndag den 1. februar 2015

Uge #5

• 87.129 skridt total

• 2x  træning og 1x løbetur

• Blev lagt ned af migræne i tirsdag. Kan ikke finde ud af om jeg helst vil have migræne eller almindelig hovedpine... almindelig hovedpine ved man aldrig hvornår stopper og migræne gør at jeg går rund uden at kunne se noget og en hammer der slår løs i hovedet... arrgghhh

• Hentede 2 pakker samme dag fra Stofdepotet, jubiiii

• Lånt blade på biblioteket, så skal gave tegnet mønstre af.

• Tabt endnu et kilo - oppe på 3 kg nu YES

• Har bedt om nye kunder på job, så går en ventetid i møde med krydser fingre

• Ingen kreative projekter sluttet.

• Er kommet igang med #monstertæppe Det tager så lang tid at hækle, så en af dagene skal jeg have taget tid på en række og når det første nøgle garn er brugt skal jeg have regnet den resterende tid ud.

• Måske dårlig ide med rest tid på #monstertæppe ..... 

• Var så overkæk på den flotte (men iskolde) søndag at cykle til Rødovre.... 

• Men skulle jo hygge på #aohmesse med min mor.

• AOH messen fik vi gået igennem flere gange og jeg købt kun ind til et projekt 

• Sluttede ugen af med at forære noget garn væk jeg aldrig får brugt.

Tak for denne uge, jeg vil slutte søndagen med lidt mere hækleri inden sengen med frisk sengetøj på kalder.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar